Доставка дитячого одягу PaMaYa по території України здійснюємо будь-якими службами доставки.
Пріоритет віддаємо наступним: “Нова пошта”, “Укрпошта”, “Meest Express”
“Нова пошта” (www.novaposhta.ua), “Укрпошта” (https://www.ukrposhta.ua/) та “Meest Express” (https://ua.meest.com/) відправляємо в день оплати, максимум на наступний день.
“Делівері” (www.delivery-auto.com) – відправляємо 2 рази на тиждень.
Сплата.
Замовлення надсилаються після 100% передоплати на картку Приватбанку (+0,5% до суми накладної) або Монобанк (без комісії).
Якщо Вам страшно відправляти передоплату, можливе відправлення післяплатою.
При цьому Вам доведеться заплатити 2% від вартості замовлення на службі доставки плюс від 20 до 45 грн за пересилання грошей.
Також можна оплачувати за безготівковим розрахунком – “Приватбанк”
Замовлення, оплачені до 16.00, відправляються того ж дня.
Для замовників з Білорусії, Казахстану та інших країн СНД (крім росії)
Доставка в Білорусь, Азербайджан, Казахстан та інші країни СНД здійснюється через Укрпошту (EMS).
У росію посилки не відправляються, через війну агресію з їхнього боку до України.
Відправляючи через “Пошту” у вашій країні посилка приходить на найближче поштове відділення. Посилання не вимагає жодного митного оформлення з вашого боку, це за вас робить пошта.
Увага, післяплати між країнами не буває! Лише 100% передоплата.
Ціна доставки становить від $ 8. Точну вартість Ви можете уточнити у найближчому відділенні Вашої Пошти. Ціна залежить від ваги посилки.
Тривалість доставки 7 – 21 днів – залежить від виду транспорту (поїздом або авіа) та віддаленості Вашого населеного пункту.
Оплатити за товар та його доставку у зручній для Вас валюті можете:
1. Грошовий переказ через міжнародну систему платежів SWIFT.
2. Грошовий переказ через міжнародну систему платежів PayPal.
3. Перекладом “Western Union” (від 1 до 2% в залежності від суми)
Як це працює? Все дуже просто: замовляєте товар через Кошик, вводіть своє ПІБ та телефон (якщо є e-mail) та підтвердіть замовлення. Це Вас ні до чого не зобов’язує.
Після цього Вам на телефон передзвонить (або зв’яжеться електронною поштою) наш менеджер і повідомить вартість доставки у Ваше місто, а також відповість на всі Ваші запитання. А ви, дізнавшись вартість доставки, зможете прийняти рішення – підтвердити замовлення або відмовитися від нього.
ВАЖЛИВО: оплату необхідно буде здійснити протягом 5-х робочих днів після дзвінка менеджера (або листа від нього) та повідомити нас про це будь-яким зручним способом: електронна пошта, скайп (ім’я у скайп Alex_pamaya) або телефон. Наші контакти: http://pamaya.com.ua/about_us.html
Якщо в зазначений вище термін оплата не буде здійснена – замовлення автоматично анулюється.
Відправлення товару здійснюється ТІЛЬКИ після того, як ви зробите ПОВНУ передоплату.
Доставку до країн СНД, Євросоюзу здійснюємо такими способами:
1. Укрпошта, DHL тощо.
Після того як ми виконаємо відправку, ми надішлемо Вам через SMS (e-mail, Skype) трек-номер посилки. За допомогою цього номера ви зможете відстежувати пересування вантажу.
Трек-номер гарантує отримання посилки та дозволяє відстежувати проходження за допомогою сайту:
http://post-tracker.ru/
Трекінг запізнюється, тобто після сканування, код посилки з’являється в інтернет-базі часом на 1 – 3 дні пізніше. Тому не варто хвилюватися, якщо першого дня після відправки, Ви не можете знайти по трекінгу вашу посилку.
Дрібні замовлення (до 20 кг) надсилаємо Поштою.
Дані, які нам необхідно знати, щоб надіслати Вам посилку:
• ПІБ одержувача
• Повна назва населеного пункту
• Точна адреса, поштовий індекс
• Контактний номер телефону
Якщо у Вас є простіші способи доставки та оплати з радістю обговоримо їх з Вами.
Індивідуальний підхід до кожного клієнта.
Доставка детской одежды PaMaYa по территории Украины осуществляем любыми службами доставки.
Приоритет отдаём следующим: “Нова пошта”, “Укрпочта”, “Meest Express”
“Нова пошта” (www.novaposhta.ua), “Укрпочта” (https://www.ukrposhta.ua/) и “Meest Express” (https://ua.meest.com/) отправляем в день оплаты, максимум на следующий день.
“Делівері” (www.delivery-auto.com) – отправляем 2 раза в неделю.
Оплата.
Заказы отправляются после 100% предоплаты на карту Приватбанка (+0,5% к сумме накладной) или Монобанк (без комисси).
Если Вам страшно отправлять предоплату, возможна отправка наложенным платежом.
При этом Вам прийдется заплатить 2 % от стоимости заказа на службе доставке, плюс от 20 до 45 грн за пересылку денег.
Так же можно оплачивать по безналичному расчету – “Приватбанк”
Заказы, оплаченные до 16.00 отправляются в тот же день.
Для заказчиков из, Белоруссии, Казахстана и других стран СНГ (кроме россии)
Доставка в Беларусь, Азербайджан, Казахстан и другие страны СНГ осуществляется через Укрпочту (EMS).
В Россию посылки не отпрвляются, по причине войнной агрессии с их стороны к Ураине.
При отправке через “Почту” в вашей стране посылка приходит на ближайшее почтовое отделение. Посылка не требует никакого таможенного оформления с вашей стороны, это за Вас делает почта.
Внимание, наложенного платежа между странами не бывает! Только 100% предоплата.
Стоимость доставки составляет от $8. Точную стоимость Вы можете уточнить в ближайшем отделении вашей Почты. Стоимость зависит от веса посылки.
Длительность доставки 7 – 21 дней – зависит от вида транспорта (поездом или авиа) и от удаленности Вашего населенного пункта.
Оплатить за товар и его доставку в удобной для Вас валюте можете:
- Денежный перевод через международную систему платежей SWIFT.
- Денежный перевод через международную систему платежей PayPal.
- Переводом “Western Union” (от 1 до 2 % в зависимости от суммы)
Как это работает? Все очень просто: заказываете товар через Корзину, вводите свое ФИО и телефон (если есть e-mail) и подтвердите заказ. Это Вас ни к чему не обязывает.
После этого Вам на телефон перезвонит (или свяжется по электронной почте) наш менеджер и сообщит стоимость доставки в Ваш город, а так же ответит на все Ваши вопросы. А вы, узнав стоимость доставки, сможете принять решение – подтвердить заказ, или отказаться от него.
ВАЖНО: оплату необходимо будет осуществить в течение 5-х рабочих дней после звонка менеджера (или письма от него) и уведомить нас об этом любым удобным способом: электронная почта, скайп ( имя в скайп Alex_pamaya ) или телефон. Наши контакты: http://pamaya.com.ua/about_us.html
Если в указанный выше срок оплата не будет произведена – заказ автоматически аннулируется.
Отправка товара осуществляется ТОЛЬКО после того как вы сделаете ПОЛНУЮ предоплату.
Доставку в страны СНГ, Евросоюза осуществляем следующими способами:
1. Укрпочта, DHL и т.д.
После того как мы выполним отправку, мы вышлем Вам через SMS (e-mail, Skype) трек-номер посылки. С помощью данного номера вы сможете отслеживать передвижение груза.
Трек-номер гарантирует получение посылки и позволяет отслеживать прохождение с помощью сайта:
http://post-tracker.ru/
Трекинг запаздывает, то есть после сканирования, код посылки появляется в интернет-базе порой на 1 – 3 дня позже. Поэтому не стоит волноваться, если в первый день после отправки, Вы не можете найти по трекингу вашу посылку.
Мелкие заказы (до 20 кг) отправляем Почтой.
Данные, которые нам необходимо знать, чтобы отправить Вам посылку:
• ФИО получателя
• Полное название населенного пункта
• Точный адрес, почтовый индекс
• Контактный номер телефона